دانلود  فیلم تا وقتی که زنده هستم Jab Tak Hai Jaan 2012
دانلود فیلم دنیای میانه The In Between 2022
دانلود فیلم Eternals 2021 با زیرنویس چسبیده
دانلود فیلم تراژدی مکبث The Tragedy of Macbeth 2021
دانلود انیمیشن Sing 2 آواز خوان 2
دانلود فیلم The Lost Daughter 2021 دختر گمشده
شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

دانلود فیلم دویدن با شیطان 2019

نام فیلم : دویدن با شیطان 
امتیاز:  5.4/10
ژانر: جنایی ، درام ، هیجان انگیز
مخاطب: این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود.
محصول: آمریکا 
کارگردان: جیسون کیبل
ستارگان: نیکلاس کیج، کول هاسر، لسلی بیب ، لورنز فیزبورن ، بری پیپر
سال تولید: 2019میلادی
زبان: انگلیسی (زیرنویس فارسی)

خلاصه : فیلم از آنجایی شروع می شود که در یک عملیات مقدار زیادی از محموله ی مورد نظر ربوده می شود و واردکننده ها نیز همگی کشته می شوند. در این میان مدیرعامل یک کمپانی دو نفر از افراد حرفه ای خود را برای تحقیق درباره ی این اتفاق و محل نگهداری محموله می فرستند . 

دانلود نیم بها

نحوه صحیح دویدن برای تازه‌کارها؛ نکاتی که پیش از شروع باید بدانید

دویدن روشی است عالی و کارآمد برای داشتن احساسی بهتر و حفظ تناسب اندام. البته که انجام آن ساده است. کافی است یک جفت کفش خوب به پا کنید و شروع به دویدن کنید. منتها در بلندمدت، آن‌قدرها هم که به نظر می‌رسد راحت نخواهد بود و اساسا فعالیت ورزشی سنگینی است. آشنایی بیشتر با جزئیات و نکات مرتبط با دویدن کمک می‌کند بهتر و مؤثرتر مسیری را که پیش رو گرفته‌اید دنبال کنید. مطلب حاضر راهنمای جامعی است راجع‌به نحوه صحیح دویدن و جزئیات مرتبط با آن. اگر تازه به این رشته ورزشی روی آورده‌اید، همراه ما بمانید. در ادامه، خواهیم گفت که دوندگان تازه‌کار باید از کجا شروع کنند و چطور کارشان را ادامه دهند.

روش درست دویدن

شروع کار: ایجاد انگیزه برای دویدن

پیش از هرچیز باید از لحاظ ذهنی خود را آماده کنید و انگیزه لازم برای دویدن را در خود ایجاد کنید. چه راهکارهایی برای این منظور پیشنهاد می‌شوند؟ این تا حدود زیادی به شما و تصمیم‌های شخصی‌تان مربوط است. شاید بخواهید به‌خاطر حفظ تناسب اندام یا خوش‌اندام‌ماندن رو به دویدن بیاورید. شاید اهداف دیگری در سر داشته باشید و بخواهید در مسابقات دو شرکت کنید. به هر عنوان، لازم است بدانید برای چه ورزش می‌کنید و از اهدافتان برای ایجاد انگیزه استفاده کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.