دانلود فیلم کمدی انسانی

دانلود فیلم و سریال

دانلود  فیلم تا وقتی که زنده هستم Jab Tak Hai Jaan 2012
دانلود فیلم دنیای میانه The In Between 2022
دانلود فیلم Eternals 2021 با زیرنویس چسبیده
دانلود فیلم تراژدی مکبث The Tragedy of Macbeth 2021
دانلود انیمیشن Sing 2 آواز خوان 2
دانلود فیلم The Lost Daughter 2021 دختر گمشده
چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

دانلود فیلم کمدی انسانی

نام فیلم : کمدی انسانی  
مخاطب: بزرگسالان
محصول: ایران
موضوع: اجتماعی

نویسنده ، تهیه کننده و کارگردان : محمدهادی کریمی (زاده ۱۵ شهریور ۱۳۵۱ – تهران) کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی است.وی فعالیت هنری را سال ۱۳۷۶ با نگارش فیلم «ساغر» به کارگردانی سیروس الوند آغاز کرد. از دیگر فعالیت‌های وی می‌توان به مدیر مسئول و صاحب امتیاز نشریات تصویر روز و سینما جهان اشاره کرد.

با هنرنمایی: علیرضا شجاع‌نوری، هومن سیدی، آرمان درویش، لیلا زارع، فرخ نعمتی، هستی مهدوی‌فرد ، مهوش افشارپناه، عباس احمدی‌مطلق، سعیده عرفان، زینب قادری، حمیدرضا سام‌خانیان، فتاح نظریان، بابک جعفریه، عطا مرادی و بهاره کیان‌افشار با حضور نیکی کریمی
سال تولید: 1395
تاریخ انتشار: 1396
خلاصه داستان:
کمدی انسانی” یک کمدی-تراژدی است که از دهه ۳۰ تا دهه ۶۰ روایت می شود و داستان فراز و فرودهای شخصیتی را روایت می کند که مجبور است شبیه مردمان پیرامونش شود.

6 نکته درباره این فیلم های برتر کمدی

  • دقت کنید این لیست بر اساس نظرات کاربران از سراسر دنیا جمع آوری شده و امتیازهای imdb و rotten tomatoes و همچنین امتیازات منتقدان، جوایز، کارگردان، بازیگران، کامنت های کاربران و امتیازات کاربران گوگل کاملا لحاظ شده است و از همه نظر لیست کاملی ست.
  • لینک دانلود فیلم ها زیر عنوان شان وجود دارد که می توانید به راحتی هر کدام را دانلود نمایید. به مرور زمان ممکن است لینک های دانلود از کار بیفتند که در این صورت می توانید به راحتی نام هر عنوان را گوگل کنید و آن را دانلود نمایید.
  • اکثر این عنوانها در فیلیمو نیز به صورت دوبله شده قابل تماشا هستند. حتما توصیه می شود برای رعایت حقوق مولفین اکانت فیلیمو تهیه نمایید.
  • در انتخاب هیچ فیلمی، به امتیازات داده شده توجه نکنید. به کارگردان، داستان فیلم، جوایز دریافتی، امتیازات گوگل و کامنت های کاربران سنگینی بیشتری دهید (کاری که ما انجام داده ایم)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.