دانلود فیلم خشم و هیاهو

دانلود فیلم و سریال

دانلود  فیلم تا وقتی که زنده هستم Jab Tak Hai Jaan 2012
دانلود فیلم دنیای میانه The In Between 2022
دانلود فیلم Eternals 2021 با زیرنویس چسبیده
دانلود فیلم تراژدی مکبث The Tragedy of Macbeth 2021
دانلود انیمیشن Sing 2 آواز خوان 2
دانلود فیلم The Lost Daughter 2021 دختر گمشده
پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

دانلود فیلم خشم و هیاهو

نام فیلم: خشم و هیاهو 
مخاطب: بزرگسالان
نوع فیلم: سینمایی
محصول: ایران
موضوع: اجتماعی
نویسنده و کارگردان: هومن سیدی
تهیه کننده: سعید سعدی
با هنرنمایی: طناز طباطبایی، نوید محمدزاده، سعید چنگیزیان، بهناز جعفری، رضا بهبودی، رعنا آزادی و…
سال تولید: ۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵

خلاصه داستان فیلم خشم و هیاهو: فیلم سینمایی خشم و هیاهو سومین ساخته و کار هنری هومن سیدی از اواخر اسفند 1394 اکران شده است. این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و براساس ماجرای زندگی ناصر محمد خانی و شهلا جاهد و قتل همسر محمد خانی نوشته شده است. هومن سیدی کارگردانی فیلم های «اعترافات ذهن خطرناک من»، «سیزده» و فیلم ویدیویی «آفریقا» را در پرونده خود دارد. خشم و هیاهو در ابتدا قرار بود داستان یک بازیگر باشد که پروانه ساخت نگرفت. با تغییراتی، این بازیگر به فوتبالیست تبدیل شد اما باز هم شورای پروانه ساخت موافقت نکرد. دفعه سوم این شخصیت به یک خواننده تبدیل شد.

مدیریت خشم

احساس خشم نشان دهنده این است که فرد در شرایطی ناخوشایند و ناراحت‌کننده قرار گرفته است. اگر این احساس خشم را نتوانید مدیریت و کنترل کنید؛ امکان دارد به خود یا دیگران آسیب وارد کنید.

حقایقی پیرامون خشم:

خشونت باعث کسب احترام نمی‌شود. با اعمال خشونت شاید افراد از شما بترسند و از دستورات شما پیروی کنند؛ اما هیچوقت احترامی برای شما قائل نخواهند شد. اگر به روشی بهتر با دیگران ارتباط برقرار کنید قطعا به شما احترام خواهند گذاشت. شما گاهی اوقات نمی‌توانید شرایطی که در آن قرار گرفته‌اید را مدیریت کنید، اما همواره می‌توانید خود را کنترل کنید. می‌توانید بدون توسل به خشونت احساسات خود را بیان کنید. حتی اگر کسی می‌خواهد شما را اذیت کند، باز این شما هستید که باید انتخاب کنید چه واکنشی از خود نشان دهید.

نصب اپلیکیشن ملودی های کاهش خشم (فوق العاده موثر)

یک اپلیکیشن فوق العاده که به داشتن تمرکز و کاهش عصبانیت و پریشانی های فکری روحی کمک شایانی می کند. آن را روی گوشی خود نصب کنید بقیه مراحل بسیار ساده و کار کردن با آن کاملا بی دردسر و رایگان است. شامل یک سری ملودی و راهکارهای فوق العاده موثر (روزانه حداقل 20 دقیقه از این اپلیکیشن استفاده کنید):

مقاله کامل کنترل خشم

پاسخ مدير:
دوشنبه ۲۹ شهریور ۰۰, ۱۵:۲۰

مطالبتون خیلی مفیده . از سایت شما مطالب کامل رو می خونم .ممنون 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.